Sunday, September 30, 2007

Haiz.......Y everything must be so complicated???!!!

well.........tok to marc abt wat happen...........then he told me tons of reasons and way to make things right?............but.......y must do so much things?????............y so complicated??..............i watch 'Secret' by jay chou.........(Bu nen shuo de mi mi) very very nice.........its so simple and beautiful at first............think every story have its sad moment.............haiz.............will mine be over soon?............or its going to be forever????????.............haiz..................suan le ba............

then i come upon this songs...........really speak of wat i feeling..................



在一个落叶风零的秋天
遇到我一生中最爱的人
从此以后她的样子把我整颗心灌醉
让我爱的那么汹涌那么真
多么希望她能给我一点真爱
多么希望她会过的快乐
多么希望我能给她一点点感动
可是老天却把感情捉弄
究竟我是怎么了怎么了
难道爱一个人真的有错吗
虽然爱一个人很苦
可我还渴望一点爱
我怎么了哭了吗
竟然爱她爱到那么施舍
痛的最后哭了以后也快乐
多么希望她能给我一点真爱
多么希望她会过的快乐
多么希望我能给她一点点感动
可是老天却把感情捉弄
究竟我是怎么了怎么了
难道爱一个人真的有错吗
虽然爱一个人很苦
可我还渴望一点爱
我怎么了哭了吗
竟然爱她爱到那么施舍
痛的最后哭了以后也快乐
我不想爱她
却是更加思念她
欠我的怀抱何时能还吗
欠我的怀抱何时能还吗
究竟我是怎么了怎么了
难道爱一个人真的有罪吗
或多或少给点安慰
哪怕慈悲的怀抱
算了吧忘了吧
陷的越深越无法自拔
宁愿自己守着伤悲
也快乐

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

duDe.... think u really need to cool down sometime... thinking that the world will be better without u?... dude....shld i say bu yao zai zhi zi de nian shan tie jing? or that the world will still continue as it is even with or without u?

dude, there are tOnNs of girls out there, u shld not be so myopic.... if this time dun work out, god, go try others.... seems like u are in uni, so why not try joining some club and mix with others...duDe... even if u dun have time, go find some... add juice in ur liFe, dude! =)

11:19 PM  

Post a Comment

<< Home